W
trzeciej części Dead Space ponownie wcielamy się w postać Issaca
Clarke’a – inżyniera zakutego w pancerz RIG (Resorce Intergration Gear),
walczącego z plagą nekromorfów (ludzi zarażonych przez nieznanego,
kosmicznego wirusa) za pomocą zdobycznych, często improwizowanych broni,
będących bardziej jego narzędziami pracy, niż faktycznym orężem.
Dead
Space 3 rzuca nas na Tau Volantis - lodową planetę, gdzie Issac Clarke
(po ucieczce ze Sprawl - stacji orbitującej nad największym księżycem
Saturna, Tytanem), wraz z sierżantem Johnem Carverem (nową postacią w
uniwersum), mają zamiar powstrzymać zarazę nekromorfów raz na zawsze.
Chociaż
gra zachowuje swoje kluczowe elementy, takie jak utrzymany w
holograficznej konwencji interfejs czy potrzeba strategicznego
rozczłonkowywania przeciwników (możliwe jest odstrzelenie każdej
kończyny czy głowy), rozgrywka poddana została gruntownej renowacji.
Widoczne jest silne odejście w stronę produkcji bardziej wypełnionej
akcją, aniżeli strachem i ciągłym zaszczuwaniem gracza.
Zaimplementowany
system kooperacji drop-in/drop-out (umożliwiający drugiemu graczowi
„wskoczenie” do rozgrywki w dowolnym jej momencie), również nie stanowi
ukłonu w stronę pierwszej części serii, mającej najwięcej wspólnych
mianowników z gatunkiem survival horroru, jednak zapewnia zupełnie
odmienne doświadczenia podczas rozgrywki – grając samotnie pozbawieni
jesteśmy obecności Carvera nie tylko podczas gry, ale i również w
przerywnikach filmowych. Co więcej, sytuacje, w których znajduje się
jedna postać, mogą okazać się zgoła odmienne od tarapatów, w które
wpadnie druga (kiedy Issac walczy o wyswobodzenie Carvera z halucynacji
narzuconej przez zainfekowanych, ten odpierać musi ataki wyimaginowanych
przeciwników).
Poza wspomnianą kampanią dla pojedynczego gracza,
którą rozegrać można we współpracy z drugą osobą (na podzielonym
ekranie bądź przez Internet), Dead Space 3 nie posiada żadnego innego
trybu rozgrywki przez sieć. Znany z drugiej części serii tryb
Multiplayer, w którym to gracze wcielają się w zainfekowanych po jednej,
a w ochronę stacji Sprawl po drugiej stronie, nie pojawia się w
kontynuacji.
Nowością dla serii jest również możliwość wykonania
uniku czy ukrycia się za osłonami terenowymi, a skorzystanie z
inżynierskich umiejętności Clarke’a przy Weapons Bench, umożliwia nie
tylko tworzenie narzędzi mordu ze znajdowanych podczas kampanii części,
ale również łączenie dwóch broni w jedną. Piękną oprawę graficzną
ponownie gwarantuje autorski silnik studia, Visceral Engine. Tym razem
udowadnia jednak, że poza chłodnym, szaroburym metalem statków
kosmicznych, monotonią korytarzy miast zawieszonych nad księżycami czy
czernią kosmicznej próżni zdolny jest również do wytworzenia równie
chłodnej, lecz tym razem orzeźwiającej zamieci śnieżnej, silnie
kojarzącej się z serią Lost Planet.
wymagania sprzętowe:
Core
2 Duo 2.8 GHz, 1 GB RAM (2 GB RAM - Vista/7), karta grafiki 256 MB
(GeForce 7600 GS lub lepsza), 10 GB HDD, Windows XP(SP3)/Vista(SP1)/7,
łącze internetowe
INFO:
Release date: 2013 Genre: Action (Shooter) / 3D / 3rd Person Developer: Visceral Games Publisher: Electronic Arts Platform: PC Publication Type: RePack Language: Russian / English Sound language: English Tablet: Enclosing (3DM New)
Features RePack:
Taken as a basis for release from RG Gamers Do not cut | Do not recoded Installation time ~ 14 minutes RePack by SEYTER
OPiS UPLOADU
wielkość całości [GB/MB]: 4.30 GB rodzaj kompresji: .rar zawartość uploadu: setup etc brak danych naprawczych haslo:brak linki wymienne [gdy jest wiecej niz 1 part]
DOWNLOAD | MOZNA POBIERAC NA PRZEMIAN
Download Link's // No Pass Dostępne tylko dla użytkownikówKod CATSHARE http://guardlink.org/LNTyl1 http://guardlink.org/MNTyl1 http://guardlink.org/NNTyl1 http://guardlink.org/ONTyl1 http://guardlink.org/PNTyl1 FILEPARADOX http://guardlink.org/QNTyl1 http://guardlink.org/RNTyl1 http://guardlink.org/SNTyl1 http://guardlink.org/TNTyl1 http://guardlink.org/UNTyl1 EGOFILES http://guardlink.org/VNTyl1 http://guardlink.org/WNTyl1 http://guardlink.org/XNTyl1 http://guardlink.org/YNTyl1 http://guardlink.org/ZNTyl1 HELLSHARE http://guardlink.org/0OTyl1 http://guardlink.org/1OTyl1 http://guardlink.org/3OTyl1 http://guardlink.org/4OTyl1 http://guardlink.org/5OTyl1 UPLOADED http://guardlink.org/6OTyl1 http://guardlink.org/7OTyl1 http://guardlink.org/8OTyl1 http://guardlink.org/9OTyl1 http://guardlink.org/aOTyl1
|